Followers Tersayang

Tempahan jahitan

Assalamualaikum.
Bulan ni saya dapat tempahan jahitan daripada makcik untuk majlis perkahwinan, 5 pasang dress semuanya.. alhamdulilah rezeki.. hujung tahun ni biasanya banyak orang naik pelamin kan, di kampung ni saja pun banyak jemputan kenduri kahwin hehe. Jom jamu mata hasil jahitan saya yang tak seberapa ni.
 dress serba biru dari saiz kecil sampai lah besar
 simple design
dress kain sifon dengan satin
hiasan saya letak lace, bunga kain dengan manik pearl.. simple saja.
Alhamdulilah siap tepat pada masanya, terima kasih kepada makcik Salbiah yang sudi menempah jahitan dari saya. Nampaknya banyak lagi yang saya kena belajar dalam ilmu jahitan ni.. moga dipermudahkan amin..
Terima kasih sudi baca ^_^.
-Auto post

6 comments:

Sweet red cherry said...

Wow..cantik betul la hasil tangan dilla..hebat la..:)

mila said...

wah cntknya..

Lieya Von Jay said...

wow dila.. cntik sangat ^_*

thetwentytwo22 said...

Lepas baca blog awak terus dapat idea nak wat veil sendiri..tq for sharing darling..

Mirza Rohizat said...

jeles nya degan orang pandai jahit ni..cantik sangat ! :D

Madam N said...

thumb up! nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain