Followers Tersayang

Birthday GiveAway by Cik Ayue

Assalamualaikum.
Akhirnya join juga GA ni, terima kasih Ayue sudi ajak join dan yang tag saya untuk GA ni. Sebenarnya nak join awal tapi belum dapat gambar baju pengantin dan pelamin, sebab rambang mata nak pilih. Banyak gambar DIY pelamin yang saya simpan tapi semuanya simple, jadi untuk GA Ayue ni saya pilih pelamin yang cantik kat bawah ni.
Pelamin
Pelamin dalam rumah ni nampak simple sebab tak sarat sangat dengan bunga-bungaan, nampak romantik kan. Terpikat pula dengan warna tiffany blue ni
Ni pula pelamin canopy, ni pelamin kawan masa dia kahwin hari tu..suka tengok nampak sweet.
Baju pengantin
Ni fesyen baju pengantin, saya suka baju yang ala-ala dress dan kembang kat skirt. Dari segi fabrik pula chiffon memang cantik sebab akan membuatkan alunan skirt nampak cantik. Tambah border lace, manik pearl, batu kristal dan bunga hiasan dah cukup kalau boleh tak nak yang sarat dengan perincian begitu juga dengan veil.
Fesyen macam ni pun cantik suka tengok skirt tu. Untuk fesyen baju lelaki pula tak banyak pilihan sangat, untuk fabrik pula kebanyakkannya satin. Tentang wedding idaman, saya nak yang simple saja, kalau boleh tak nak sanding-sanding macam Ayue juga hehe.. Baju, pelamin dan hantaran pula nak buat sendiri.. Harap semua gambar ni dapat membantu Ayue, saya doakan moga majlis persiapan majlis kahwin Ayue nanti berjalan dengan lancar.
Nak tag awak, kamu, dia ^_^.

3 comments:

Unknown said...

thnks tagsaya...hee Ga sy awak dah join erk
http://hunyieda.blogspot.com/2014/01/giveaway-santai-hunyeda.html

ezyra taharin said...

cntik jugak dress biru tu..btw thanks tag zyra hehe

Unknown said...

wahhh..mengancamnye yg bwh canopy tu..terbeliak jap mate..hehe..maceh ea join GA ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain